Комунальний заклад “Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №9 «Берізка» Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області”

Повна назва Комунальний заклад "Богодухівський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 9 "Берізка" Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області"
Скорочена назва КЗ "Богодухівський ЗДО №9"
Вид ЗДО загального розвитку
Тип ЗДО ясла-садок
Тип місцевості місто
Поштова адреса 62103, Богодухівський район, м.Богодухів, вул. Молодіжна, 4
Завідувач Штих Наталія Олександрівна
Засновник закладу Богодухівська міська рада
Телефони(05758) 3 20 75 - Богодухівський ЗДО №9
Email

dnz9_berizka@ukr.net

Сайт

dnz9_berizka.klasna.com

Мова навчання українська
Режим роботи 07:00 - 17:30
Вихідні дні: субота, неділя, святкові
Кількість працівників заколаду: 22
Кількість дітей: 110
Кількість груп: 4
Групи

раннього віку (1 - 3 років)

молодша (3 - 4 років)

середня (4 - 5 років)

старша (5 - 6 років)

Групи цілодобового перебування немає
Історія закладуБогодухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 «Берізка» розпочав свою історію з далекого 1956 року, коли за рішенням виконкому районної Ради депутатів трудящих зруйновану в роки війни будівлю передали для відбудови під дитячі ясла на 40 місць. Першою завідувачкою закладу, він тоді називався ясла №1, до 1975 року була Шульгань Галина Дмитрівна, заклад був санаторного спрямування і був підпорядкований Міністерству охорони здоровʼя. Виховувалися в ньомумалята до трирічного віку. Персонал закладу складався з медсестер, які забезпечували догляд за ослабленими дітлахами. З 1975 по 1977 рік керувала закладом Гарбуз М.Д., яка теж мала медичну освіту. Коли у 1977 році ясла перепідпорядкували Міністерству освіти, постало питання заміни медичних кадрів на педагогічні. Саме тоді садочок очолила молодий фахівець Олена Миколаївна Лященко (на той час Супрун), яка очолювала заклад впродовж 36 років. За її керівництва заклад був реконструйований, добудоване приміщення харчоблоку і пральні. Та найбільшим її досягненням є формування цілеспрямованого фахового творчого колективу, який щодня, щогодини працював і продовжує працювати над створенням затишних, безпечних умов для розвитку і виховання маленьких особистостей, яких на сьогодні у «Берізці» 110.
Основні досягнення Штатна чисельність працівників закладу дошкільної освіти - 22 особи, з них педагогічних працівників – 9 осіб. Педагогічних працівників з вищою освітою – 5 осіб, з них: 2 – спеціалісти вищої категорії (вих. Дейнеко О.О., Штих Н.О.), 1 – спеціаліст другої категорії (музичний керівник Нестеренко О.А.). 3 педагоги мають педагогічне звання «Старший вихователь» (вих. Штих Н.О., Дейнеко О.О., Кальченко О.В.)., 4 педагогічних працівники мають середню спеціальну освіту.
Сьогодні робота з педагогічними кадрами у закладі спрямована на особистісне і професійне зростання кожного педагога. Протягом останніх 5-ти років у закладі практично не спостерігається плинності кадрів, всі педагоги (крім музичного керівника) мають стаж педагогічної діяльності більше 10 років, троє (вихователі Дейнеко О.О., Тимофєєва Л.О., Туренко Л.І.) – більше 25 років. З 2016 року у закладі введена посада вихователя-методиста. Загальне керівництво методичною діяльністю спрямоване перш за все на те, щоб у колективі встановився сприятливий морально-психологічний клімат, здорова конкуренція щодо пошуку інноваційних форм і методів організації розвивально-виховного процесу, а також підтримка ініціативності та творчого пошуку педагогічних працівників.
Саме ці свої доробки педагоги закладу щороку демонструють при проведенні методичних заходів районного рівня, на конкурсах фахової майстерності «Вихователь року», «Кращий вихователь Харківщини». Протягом останніх років, у 2014 (вихователь Кальченко О.В.) та 2015 (вихователь Дейнеко О.О.), у 2017 (вихователь Штих Н.О.) роках вихователі закладу ставали переможцями районного етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності «Вихователь року» та «Кращий вихователь Харківщини»і гідно представляли район на обласному етапі конкурсу.
Серед інновацій у діяльності ЗДО стало впровадження в повсякденну діяльність ідей сталого розвитку. Концепція освіти для сталого розвитку в багатьох аспектах ще детально не розроблена, особливо, що стосується дошкільної освіти. Дошкільна освіта для сталого розвитку – освіта, яка має на меті опанування дітьми знань і навичок, які становитимуть фундамент їхньої екологічно-патріотичної свідомості. Завданням нашого дошкільного закладу у вихованні екологічно, патріотично, економічно та фізично свідомої особистості дитини вбачаємо розвиток мислення, орієнтованого на стале майбутнє. У 2016 році творча група закладу брала участь у Всеукраїнському конкурсі для педагогів «Сталий розвиток – наш вибір» під егідою ПРООН, де наша робота отримала перемогу у І турі конкурсу і нагороджена дипломом. На конкурс була представлена розробка розваги «Буду заощаджувати я – стане заможною сімʼя! Буде ощадливою родина – стане багатою країна!», автором віршів до якої була педагог закладу Л.І. Туренко.
Станом на 01.04.2018 р. у закладі працює 4 вікові групи: 1 – для дітей раннього віку, 3 – для дітей дошкільного віку. У них виховується та навчається 110 дітей, в тому числі 23 дітей раннього віку, 87 дітей дошкільного віку.
Матеріально-технічне забезпечення закладу протягом останніх років постійно модернізується як за рахунок бюджетних коштів, так і за рахунок спонсорської і батьківської допомоги. Поліпшення матеріально-технічної бази закладу стало можливим завдяки постійній і плідній співпраці керівництва закладу з місцевої владою, батьківською громадою, наполегливому пошуку альтернативних джерел забезпечення потреб закладу.
Так, наш заклад дошкільної освіти – постійний учасник конкурсів міні-проектів, завдяки участі у них протягом 2013/2014 н.р. повністю замінено вікна на енергозберігаючі, у 2014/2015 н.р. оновлено спортивний майданчик. Спрямувавши свої зусилля на тер модернізацію будівлі закладу, у 2016 році завдяки коштам міні-проекту реалізовано третій крок з забезпечення енергоефективності – утеплено фасад основного приміщення, а у 2017 році замінено всі двері і вікна на пральні. Крім того, коштами міського бюджету у закладі повністю замінено систему опалення і тепер протягом всього опалювального сезону маємо сталу температуру в приміщенні – 20-21 С.
Наші найперші помічники – то є батьки наших вихованців. Саме завдяки їх допомозі зовнішній вигляд садочка змінюється, оновлюється сантехніка, ремонтуються приміщення, встановлюються нові меблі.
Чимала допомога надходить і від благодійних фондів, і від спонсорів – маємо нові столи і стільці, ігрову стінку, кухонний посуд, отримуємо допомогу при проведенні ремонтних робіт.
Як неоціненний Божий дар сприймаємо ми дітей, покладаючи надії на те, що виростуть вони здоровими, добрими, розумними.
У дошкільному дитинстві закладаються основи здоров`я, виховуються основні риси особистості людини. Міцне здоров’я – важливе підґрунтя успішного всебічного розвитку дитини і розкриття її особистісного потенціалу. Саме тому принцип оздоровчої спрямованості навчально-виховного процесу у діяльності ДНЗ №9 виокремлюється як один із стратегічних.
Педагоги закладу продовжують поглиблено працюють над впровадженням інноваційних здоровʼязберігаючих технологій у виховний процес, адже від того, яким здоров’ям ми наділимо дитину змалечку, залежить її подальше життя. Так, здійснюється робота над впровадженням у навчально-виховний процес системи вправ Пілатес і елементів степ-аеробіки. Завдяки накопиченому досвіду, робота творчої групи нашого ЗДО посіла ІІ місце у районному етапі Всеукраїнського огляду-конкурсу з фізичного виховання.
Глибоко опрацювавши на методичних заходах, педагоги закладу почали впроваджувати у повсякденну діяльність елементи кольоротерапії. Використання різних методів та прийомів кольоротерапії відновлює сили, здоров’я, гармонію почуттів. За допомогою ігор з кольором діти навчаються фантазувати, уявляти, творчо мислити, творити, вільно висловлюватись, спілкуватись.
Для оптимізації рухового режиму наших дошкільнят вихователями, починаючи з молодшого дошкільного віку, широко використовується проведення піших переходів та екскурсій. Крім того, що діти мають змогу удосконалювати свій фізичний стан, розвивати основні рухи, орієнтуватися у просторі, вони також ознайомлюються з рідним краєм.
Заклад дошкільної освіти тісно співпрацює з Богодухівським ліцеєм №3 з питань наступності в роботі початкової школи та дітей старшого дошкільного віку «Берізки».
Уільям Еллері Ченнінг, американський письменник, проповідник зазначав: «Для виховання дитини потрібно більш проникливе мислення, більш глибока мудрість, ніж для управління державою». Наш дитячий садок – це таке місце, де завжди світло і радісно, спокійно і надійно. Це забезпечується щоденною згуртованою працею всього колективу, батьківської громади, їх безмежною мудрістю, любовʼю до дітей і золотими руками, які створюють затишок і безпеку у нашому садочку.