Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла – садок) селища Донець

Повна назва Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла - садок) селища Донець Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області
Скорочена назва ЗДО селища Донець
Вид ЗДО загального розвитку
Тип ЗДО ясла-садок
Тип місцевості село
Поштова адреса 63462, Чугуївський район, селище Донець, вул. Молодіжна, 5
Завідувач Директор Онищук Олена Івнівна
Засновник закладу Слобожанська селищна рада
Телефони72-2-28 - директор
Email

dnz-donec@i.ua

Сайт

donets-dnz.edu.kh.ua

Мова навчання українська
Режим роботи 07:00 - 19:00
група раннього віку – з 7.00 з 19.00 (чергова)
дошкільні групи з 7.00 до 17.30
Кількість працівників заколаду: 21
Кількість дітей: 41

Кількість груп: 3
Групи

група раннього віку «Малятко» (1 - 3 років)

різновікова група «Калинка» (3 - 5 років)

Старша група «Пізнайко» (5 - 6 років)

Групи цілодобового перебування немає
Історія закладуЗаклад дошкільної освіти було побудовано у 1987 році будівельною бригадою радгоспа «Шебелинський» та передано на баланс Комсомольської селищної ради.Відкрився ЗДО 01.03.1987 року. з функціонуванням 6 груп (162 дитини).У 2001 році ЗДО було закрито у зв’язку з погіршенням демографічної ситуації в селищі. На підставі рішення ІІІ сесії V скликання Комсомольської селищної ради від 15.06.2007р. було зроблено капітальний ремонт будівлі ЗДО за кошти селищної ради та 16.10.2007 року ЗДО розпочав своє функціонування. - 3 групи (2 дошкільного та 1 раннього віку, 66 дітей).
Основні досягнення2019 рік:
Диплом переможця ІІ (обласного) туру обласного конкурсу «Кращий вихователь Харкіщини» у номінації «Вихователь дітей різновікової групи» вихователь Попова О.М.

2016 рік:
Сертифікат переможця обласного конкурсу Міні- проектів розвитку територіальних громад «Разом в майбутнє» Міні – проект «З щасливим дитинством – в успішне майбутнє (облаштування дитячих та спортивного майданчиків на території Донецького дошкільного навчального закладу (ясла - садок) Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області .