КЗ “Печенізький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1”

Повна назва Комунальний заклад "Печенізький заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1" Печенізької селищної ради Харківської області
Скорочена назва КЗ "Печенізький ЗДО (ясла-садок) №1""
Вид ЗДО загального розвитку
Тип ЗДО ясла-садок
Тип місцевості смт
Поштова адреса 62801, Печенізький район, смт.Печеніги, Б.Хмельницького, 10
Завідувач в.о.Завідувача Сазонова Лариса Миколаївна
Засновник закладу Печенізька селищна рада
Телефони05765 61144
Email

pech-dnz1@ukr.net

Сайт

http://pech-dnz1.at.ua/

Мова навчання українська
Режим роботи 07:00 - 17:30
Кількість працівників заколаду: 10
Кількість дітей: 100
Кількість груп: 6
Групи

перша молодша (2 - 3 років)

друга молодша (3 - 4 років)

середня група №1 (4 - 5 років)

середня група №2 (4 - 5 років)

старша група №1 (5 - 6 років)

старша група №2 (5 - 6 років)

Групи цілодобового перебування немає
Історія закладуРік заснування: 1960



в.о. завідувача ЗДО:

Сазонова Лариса Миколаївна

Освіта вища, вихователь дітей дошкільного віку

Харківський національний педагогічний університет ім.Г.Сковороди в 2008 році

Заклад очолює з 26.06.2019 року.

Контингент вихованців:

У КЗ "Печенізький заклад дошкільної освіти №1" в 2021/2022 навчальному році виховується 100 дітей.

Мова навчання:

Українська.
Творчий потенціал:

Педагогічний колектив працює над темою «Формування моральних якостей засобом патріотичного виховання дітей дошкільного віку».

Гурткова робота:

Гурткова робота в дитсадку проводиться за програмою художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку "Про себе треба знати, про себе треба дбари", автор Лохвицька Л.В.

Матеріально-технічне забезпечення:

Матеріально – технічне забезпечення дошкільного навчального закладу задовільне.
Основні досягненняДитячий садок – це той світ в якому дитина живе у найважливіший період для розвитку і від того,як вона тут живе залежить не тільки її майбутнє, але й майбутнє родини і всієї країни. Якщо дитина живе з похвалою – вчиться захоплюватися, в безпеці – вірити, дружбою – вчиться знаходити у світі любов.
Створити такий світ для дітей можуть тільки справжні майстри.
Такими є колектив нашого садочка – це однодумці яких об’єднує найцінніше - ДИТИНА!
Освітній процес забезпечують 11 педагогів,здатних активізувати процеси самовиховання та саморозвитку, ознайомлюватися з новими ідеями та зацікавлювати ними вихованців (« Патріотичне виховання старших дошкільників засобами музичного виховання з використання народної творчості» -музичний керівник Подоба О. Ю.), оволодівати новими освітніми технологіями(«Формування здоров’язберігаючої компетентності у дітей дошкільного віку »- Клименко А. І., «Природне довкілля як об`єкт особистісної компетентності виховання дошкільнят »- Балабай І. Ю., «Гуманістичний підхід до виховання моральних почуттів у дітей дошкільного віку»- Мельник І. В., «Формування компетентності дошкільника засобами естетичного виховання» - Сазонова Л. М., «Формування компетентності дошкільників у галузі фізичного ,,Я" засобами фольклору »- Будко Л. В., «Формування культури спілкування в дітей дошкільного віку в системі міжособистісних взаємин »- Галич С. Г., «Формування у дітей моральних якостей особистості засобами трудового виховання »- Шкода О. А., «Формування у дітей дошкільного віку уявлення про природу з використанням дослідницької діяльності »- Харченко Л. І., « Розвиток Соціально-емоційної сфери особистості дитини »- Кулікова Н. І., «Формування навчальної компетентності дітей через екологічне виховання »- Коросташевець Л. М.).
В 2017році педагогічний колектив брав участь у « Всеукраїнському огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах Харківської області», де зайняли І місце.
Вихователі БудкоЛ.В., Мельник І.В., Сазонова Л.М., Галич С.Г., Харченко Л.І. приймали участь у обласному конкурсі « Вихователь року Харківщини».
Колектив нашого закладу дошкільної освіти має багато досягнень, але найголовніше з них – це посмішки та рум’яні щічки наших вихованців, адже весь колектив прикладає всі зусилля для того, щоб зробити дошкільне дитинство не лише змістовним, а й радісним, дитячі серця – наповнити добротою,навчити їх науки життя.