Куп’янська гімназія № 7

Повна назва Куп'янська гімназія №7 Куп'янської міської ради Харківської області
Скорочена назва Куп'янська гімназія №7
Вид ЗДО загального розвитку
Тип ЗДО ясла-садок
Тип місцевості місто
Поштова адреса 63706, м. Куп'янськ, м. Куп'янськ -6, вул. Тополина, 5
Завідувач Глущенко Олена Миколаївна
Засновник закладу Куп'янська міська рада
Телефони(05742) 7 25 88, 4 16 62 - Куп'янська гімназія №7
Email

nvk7@kupyansk-rada.gov.ua

Сайт

nvk7.kupyansk.info

Мова навчання українська
Режим роботи 07:30 - 16:30
Функціонує чергова група з 16.30 до 18.00
Кількість працівників заколаду: 20
Кількість дітей: 75
Кількість груп: 4
Групи

перша молодша (2 - 3 років)

друга молодша (3 - 4 років)

середня (4 - 5 років)

старша (логопедична) (5 - 6 років)

Групи цілодобового перебування немає
Історія закладуЗаклад засновано у 1948 році. У третє тисячоліття школа № 8 прийшла оновленою, об’єднавши дітей від 1 до 17 років: від дитячого садочка до випускного класу. 2001 – 2002 навчальний рік – рік коли ЗОШ № 8 було реорганізовано в учбовий заклад нового типу – навчально–виховний комплекс “Школа – дитячий садок” № 7. 30.07.2004 року перереєстрований у Куп’янський навчально-виховний комплекс № 7 Куп’янської міської ради Харківської області.
Основні досягненняЗаклад дошкільної освіти в повному обсязі реалізує вимоги Базового компоненту - державного стандарту дошкільної освіти. Усі методичні заходи, які проводились протягом навчального року для різних категорій педагогічних працівників закладів дошкільної освіти: практичні семінари, тренінги, інструктивно-методичні наради для директорів та вихователів-методистів, Інтернет-семінари у формі вебінару спільно з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» направлені на реалізацію пріоритетних напрямів діяльності закладів дошкільної освіти, а саме: створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, національно-патріотичне виховання дошкільників, комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку, забезпечення дієвості особистісно-орієнтованої освітньої системи та реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу.