Повна назва | Куп'янська гімназія №7 Куп'янської міської ради Харківської області |
Скорочена назва | Куп'янська гімназія №7 |
Вид ЗДО | загального розвитку |
Тип ЗДО | ясла-садок |
Тип місцевості | місто |
Поштова адреса | 63706, м. Куп'янськ, м. Куп'янськ -6, вул. Тополина, 5 |
Завідувач | Глущенко Олена Миколаївна |
Засновник закладу | Куп'янська міська рада |
Телефони | (05742) 7 25 88, 4 16 62 - Куп'янська гімназія №7 |
Сайт |
Мова навчання | українська |
Режим роботи | 07:30 - 16:30 Функціонує чергова група з 16.30 до 18.00 |
Кількість працівників заколаду: | 20 |
Кількість дітей: | 75 |
Кількість груп: | 4 |
Групи |
перша молодша (2 - 3 років) друга молодша (3 - 4 років) середня (4 - 5 років) старша (логопедична) (5 - 6 років) |
Групи цілодобового перебування | немає |
Історія закладу | Заклад засновано у 1948 році. У третє тисячоліття школа № 8 прийшла оновленою, об’єднавши дітей від 1 до 17 років: від дитячого садочка до випускного класу. 2001 – 2002 навчальний рік – рік коли ЗОШ № 8 було реорганізовано в учбовий заклад нового типу – навчально–виховний комплекс “Школа – дитячий садок” № 7. 30.07.2004 року перереєстрований у Куп’янський навчально-виховний комплекс № 7 Куп’янської міської ради Харківської області. |
Основні досягнення | Заклад дошкільної освіти в повному обсязі реалізує вимоги Базового компоненту - державного стандарту дошкільної освіти. Усі методичні заходи, які проводились протягом навчального року для різних категорій педагогічних працівників закладів дошкільної освіти: практичні семінари, тренінги, інструктивно-методичні наради для директорів та вихователів-методистів, Інтернет-семінари у формі вебінару спільно з КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» направлені на реалізацію пріоритетних напрямів діяльності закладів дошкільної освіти, а саме: створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, національно-патріотичне виховання дошкільників, комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку, забезпечення дієвості особистісно-орієнтованої освітньої системи та реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу. |