Повна назва | Комунальний заклад "Приморський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)" Печенізької селищної ради Харківської області |
Скорочена назва | КЗ "Приморський ЗДО" |
Вид ЗДО | загального розвитку |
Тип ЗДО | ясла-садок |
Тип місцевості | село |
Поштова адреса | 62801, Печенізький район, с.Приморське, Молодіжна, 11 |
Завідувач | Дейнеко Зінаїда Федорівна |
Засновник закладу | Печенізька селищна рада |
Телефони | 05765 67 262 - Печенізька селищна рада |
Сайт |
Мова навчання | українська |
Режим роботи | 07:00 - 17:30 |
Кількість працівників заколаду: | 3 |
Кількість дітей: | 10 |
Кількість груп: | 1 |
Групи |
різновікова (2 - 6 років) |
Групи цілодобового перебування | немає |
Історія закладу | Дейнеко Зінаїда Федорівна, освіта вища, за фахом інженер – технолог. Заклад очолює з 11.05.1999 року. Контингент учнів У 2021/2022 навчальному році у КЗ "Приморський ЗДО" виховується 10 дітей. Мова навчання Українська. Педагогічний колектив Педагогічний колектив нараховує 3 педагога, з них 1 чол. має вищу освіту, 2 чол. – середню спеціальну. Творчий потенціал Вихователь Губар Н.І. працює над темою: "Патріотичне виховання починається з доброти". Вихователь Попова Н.І. працює над темою: "Знай все про рідний край". Гурткова робота Гурткова робота в дитсадку проводиться за Програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина», затвердженою листом Інституту модернізації змісту освіти від 25.03.2016 р. №2.1/12-Г-85, автор О.Каплуновська Варіативна складова робочого навчального плану забезпечуватиметься через Програму національно – патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина», затвердженою листом Інституту модернізації змісту освіти від 25.03.2016 р. № 2.1/12-Г-85, з метою формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, вірності, любові до Батьківщини, турботи на благо народу. Реалізація освітньої лінії ,, Особистість дитини `` направлена на формування здоров`язбережувальної компетентності. Фізкультурні заняття для дітей дошкільного віку проводились 3 рази на тиждень. У дні , коли не було занять з фізкультури, проводились фізкультурні комплекси під час денної прогулянки. Форма та місце проведення занять визначалась педагогом. Для дітей старшого дошкільного віку один раз на тиждень проводились пішохідні переходи, які поєднувались з іншими видами занять. Тривалість занять з фізкультури для дітей у віці : від 2років до 3років - 15 хвилин; від 3років до 4років - 20 – 25 хвилин; від 5 до 6 (7) років - 25 – 30 хвилин; |
Основні досягнення | Для вихованців гра, як провідна діяльність, дозволяє самовиразитись, самореалізуватись, сприяє становленню власного ,,Я”. Вихователі сприяли формуванню стійких ігрових інтересів,вчити виявляти творчість та ініціативність у процесі гри. Але не всі діти вміють гратися,тому вихователям слід більше сприяти розвитку ігрових умінь кожної дитини. Сенсорний, логіко – математичний розвиток здійснюється під час навчально – виховного процесу не лише на спеціально організованих заняттях, а й інтегрується у інші види діяльності дітей протягом дня, формуючи пізнавальний розвиток. Освітня лінія «Мовлення дитини». Вихователі виховують любов до рідної мови,бажання спілкуватися,мовленнєву культуру,Сприяють розвитку словника: збагачують лексику новими, раніше невідомими словами, приказками, прислів’ями, розвивають зв’яне мовлення. Та все ж не всі діти вміють відповідати на запитання повним реченням. Також слід більше приділяти уваги звуковій культурі мовлення: закріплювати правильну чітку вимову звуків, розвивати мовленнєвий слух. Освітня лінія «Дитина у світі культури»: Художньо - продуктивна діяльність передбачає заняття з музичної, образотворчої діяльності, забезпечує естетичний розвиток. Освітня лінія ,,Дитина у природному довкіллі ‘’. Вихователі ставлять перед собою мету подати матеріал так, щоб дитина зацікавилася ним, щоб процес навчання нагадував гру, тому й результати отримують задовільні |